آدرس کارتن سازی در مشهد

تولید و فروش کارتن های بسته بندی آماده سه لایه و پنج لایه

آدرس کارتن سازی در مشهد

 
آدرس کارتن سازی در مشهد

آدرس شرکت و کارخانه کارتن سازی ایران پک در مشهد جهت مراجعات حضوری و اطلاعات تماس و راه های ارتباطی دیگر جهت ارتباط با این مرکز از سراسر کشور جهت سفارش کارتن خرید و یا استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان

ایران پک دارای دفتر فروش در شهر مشهد و کارخانه تولید در حاشیه شهر مشهد می باشد که در اینجا شما را با این مجموعه بیشتر آشنا می کنیم.

شرکت کارتن سازی ایران پک در مشهد

مجموعه ایران پک جهت رفاه حال مشتریان عزیز خود در مشهد بلوار امامت بین امامت 37 و 39 پلاک 485 شرکتی را به مساحت حدود 90 متر مربع در اختیار دارد تا مشتریان عزیز جهت رفت و آمد مشکلی نداشته باشند و به راحتی بتوانند جهت مشاوره استعلام قیمت و یا قرارداد به آنجا مراجعه نمایند.
از سویی تجار عزیز در صورتی که همتای خارجی آنها در مشهد حضور دارند جهت برگزاری یک جلسه آبرومندانه میتوانند به شرکت کارتن سازی مراجعه تا راحتتر و با اطمینان بیشتر جهت عقد قرارداد به نتیجه برسند.

کارخانه کارتن سازی ایران پک در مشهد

ایران پک سهام دار یکی از معتبرترین ورق سازی های شرق کشور که دارای انواع دستگاههای تمام اتومات روز ایران می باشد و روزانه توانایی تولید بیش از 100 هزار کارتن می باشد و برای تیراژ های کمتر از 10 هزار کارتن مجموعه جدیدی را در نزدیکی مشهد واقع در خیابان آنتن آسمان با متراژ 1000 متر مربع راه اندازی نمودیم.
باشد که با همت نیروهای باتجربه و حمایت های شما خوبان بتوانیم قدمی هرچند کوچک در زمینه پیشرفت و ایجاد شغل در مشهد مقدس در زمینه تولید و صادرات برداریم

 

جهت ارتباط با ما میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید

همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.