مزایای بسته بندی لوازم منزل در اسباب کشی

تولید و فروش کارتن های بسته بندی آماده سه لایه و پنج لایه

مزایای بسته بندی لوازم منزل در اسباب کشی

 

بسته بندی لوازم منزل با کارتن لازمه یک اسباب کشی آسان و اصولی است بسته بندی لوازم منزل مزایایی را برای کسانی که قصد اسباب کشی به منزل جدید را دارند به همراه دارد

بسته بندی اگر به صورت اصولی و صحیح صورت گیرد، به طور حتم هنگام جا به جایی دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد و یک اسباب کشی آسان در انتظار شماست.

در این مقاله قصد داریم مزایای بسته بندی لوازم منزل با کارتن را معرفی کنیم.

1- حفاظت از لوازم منزل
کارتن اثاث کشی در مشهدمهم ترین نگرانی و استرس کسانی که قصد اسباب کشی دارند، آسیب دیدن اثاثیه منزل در حین جا به جایی است. اثاثیه منزل شما، به خصوص اقلام سنگین و حساس شما به هنگام جا به جایی در معرض آسیب دیدن قرار دارند. بسته بندی با کارتن و پلاستیک حبابدار، بهترین راهی است که برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم خانه شما وجود دارد.

ممکن است شما بگویید هزینه بسته بندی لوازم منزل زیاد است یا با دقت در حمل اثاثیه میتوان جلوی آسیب دیدن آنها را گرفت. این نکته را در نظر داشته باشید که شما هر چه قدر هم در حمل اسباب تان دقت به خرج بدهید، ممکن است در مسیر حمل راننده ترمز کند و در اثر برخورد لوازم به یکدیگر، اسباب شما آسیب ببیند.

 

هزینه آسیب دیدن لوازم شما و احتمالا جایگزین کردن آن به مراتب هزینه بیشتری نسبت به بسته بندی دارد. بسته بندی لوازم منزل یک نوع بیمه کردن وسایل شما در مقابل آسیب دیدگی احتمالی میباشد. بنابراین بسته بندی اثاثیه منزل کار منطقی بنظر میرسد. همچنین بسته بندی لوازم منزل باعث سهولت در اسباب کشی شما میشود و جابه جایی لوازم شما را راحت تر میکند. از دیگر مزایای بسته بندی با کارتن، کاهش هزینه های اسباب کشی شما میباشد. زیرا هر چه اسباب کشی شما کمتر طول بکشد، شما هزینه کمتری بابت کارگر و جابه جایی بار پرداخت میکنید.

 

با یک بسته بندی اصولی و صحیح میتوان احتمال آسیب دیدن اثاثیه خود را به کمترین حد ممکن برسانید. نکته مهمی که در بسته بندی وجود دارد این است که از لوازم و اقلام با کیفیت و مخصوص بسته بندی استفاده کنید تا ایمنی اسباب کشی شما تضمین شود.

 

2- جابه جایی آسان
یکی از مزایای بسته بندی اثاثیه منزل، سهولت جا به جایی لوازم بسته بندی شده میباشد. زمانی که شما اقلام خود را داخل کارتن اسباب کشی مناسب قرار میدهید، میتوانید آنها را با سادگی بیشتری جا به جا کنید. همچنین بلند کردن لوازم بسته بندی شده بسیار راحت تر از وسایل باز و بدون بسته بندی است و انرژی کمتری از شما میگیرد.

 

3- کاهش زمان اسباب کشی
کاهش زمان اسباب کشیزمانی که لوازم منزل بسته بندی مناسب داشته باشند، جابه جایی آن ها نیز راحت می شود. یکی دیگر از مزایای بسته بندی لوازم منزل با کارتن مناسب، نحوه چیدمان وسایل در خودرو باربری است؛ این عمل موجب می شود تا اثاثیه به صورت منظم روی هم قرار گیرد و خودرو فضای بیشتری برای بار داشته باشد و به طبع آن تعداد دفعات کمتری رفت و آمد نیاز دارد. به این ترتیب در زمان و هزینه اسباب کشی صرفه جویی خواهد شد.

 

4- نظم و آراستگی
از دیگر مزایای بسته بندی لوازم منزل با کارتن اسباب کشی این است که از شلوغی و بی نظمی حین اسباب کشی جلوگیری می کند. هر گروه از اقلام در جعبه مخصوص قرار میگیرد و بعد از جا به جایی به سادگی میتوانید لوازم منزل خود را پیدا کنید و چیدمان خانه خود را سریعتر شروع کنید.

 

5- کاهش هزینه های اسباب کشی
یکی از عواملی که اتوبار های باربری برای قیمت خدمات خود در نظر میگیرند، مدت زمان جا به جایی است. هر چه فرآیند اثاث کشی شما زمان بیشتری ببرد، هزینه های کارگر اسباب کشی و ماشین باربری نیز افزایش خواهد یافت. همان طور که در بالا اشاره کردیم، بسته بندی لوازم منزل باعث کاهش زمان جا به جایی میشود و در نتیجه شما اسباب کشی ارزان تری خواهید داشت.

ایمنی، سهولت، سرعت و هزینه کمتر از اصول مهم یک اسباب کشی میباشد. بسته بندی لوازم منزل با کارتن تمامی این موارد را برای شما فراهم میکند و شما میتوانید یک اسباب کشی ارزان، سریع و بدون نگرانی را تجربه کنید.

 

جهت سفارش کارتن اسباب کشی در مشهد می توانید با ما تماس بگیرید

ضمنا پلاستیک حبابدار ضربه گیر و چسب پهن نیز برای سهولت بسته بندی موجود است

همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.