کارتن بسته بندی قطعات الکتریکی و الکترونیکی

تولید و فروش کارتن های بسته بندی آماده سه لایه و پنج لایه

کارتن بسته بندی قطعات الکتریکی و الکترونیکی

یکی از انواع بسته بندی کارتن بسته بندی قطعات الکتریکی و الکترونیکی می باشد که شامل قطعات خام بردها لوازم الکتریکی و یا الکترونیکی می باشد لامپ ها بردهای الکترونیکی محافظ ها پک های آموزشی الکترونیکی و رباتیک و کلی قطعات دیگه

بهترین روش برای برند سازی و بسته بندی محصولات استفاده از کارتن بسته بندی است زیرا در این نوع کارتن شما می توانید طرح و ایده خود را به صورت عکس و نوشته روی پوستر بیاورید و آن را روی کارتن برای شما لمینت کنیم.

کارتن قطعات الکترونیکی و یا الکتریکی را به دو صورت تولید می کنیم. مدل اول بدون نیاز به قالب و روش دو با استفاده از قالب است.

کارتن بسته بندی قطعات الکترونیکی و الکتریکیتولید کارتن برای قطعات الکترونیکی به صورت دایکاتی و لمینتی

در این روش برای شما یک قالب در ابعاد مورد نیاز خواهیم ساخت که شما میتوانید مدل و طرح کارتن خود را انتخاب کنید که جزو بهترین روش ها محسوب می شود. امکان چاپ مستقیم روی خود کارتن و یا چاپ روی پوستر و لمینت آن روی ارتن وجود دارد که معمولا اکثر تولید کننده های پک های کمک آموزشی رباتیک و الکترونیک، تولید کنندگان سه راه های سیم سیار و محافظ تلوزیون و یخچال، تولید کنندگان لامپ ها و خیلی قطعات دیگر جزو مشتریان ما هستند.

تولید کارتن قطعات و بردهای الکترونیکی و الکتریکی به صورت خط و برشی ساده

بعضی اوقات ابعاد قطعه شما بزرگ است و نیاز به تعداد کمی کارتن دارید که برای شما ساخت قالب صرفه اقتصادی ندارد برای همین مجبور به ساخت کارتن بدون قالب هستیم.

کارتن مادر برای کارتن های کوچکتر نوعی کارتن است که نیاز به قالب ندارد البته با قالب کار خیلی شکیلتر و دقیقتر تولید می شود ولی اگر در ابتدای راهید و مشکل بوجه دارید ما هواتونو داریم.

برای خرید و یا سفارش کارتن بسته بندی قطعات الکتریکی و یا الکترونیکی به صورت لمینتی دایکاتی و یا ساده با چاپ مستقیم روی کارتن می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

 

شماره تماس:

همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.