کارتن آماده بسته بندی

تولید و فروش کارتن های بسته بندی آماده سه لایه و پنج لایه

کارتن آماده بسته بندی

شرکت ایران کارتن در اقدامی جالب تصمیم بر تولید کارتن آماده بسته بندی نموده تا نیاز مشتریان خود را در زمینه بسته بندی تعداد کم را مرتفع نماید

قیمت خرید فروش تولید کارتن بسته بندی در مشهد به تقاضای تعدادی از مشتریان عزیز و تماس های پی در پی مشتریان جدید در زمینه کارتن آماده بسته بندی برآن شدیم تا کارتن هایی با سایزهای مختلف تولید و در انبار نگهداری نماییم تا در زمان نیاز مشتریان عزیز در اختیار آنان قرار دهیم.

البته تصمیم بر این شد تا علاوه بر کارتن های آماده بسته بندی نو خام کارتن های چاپدار نو و کارتن های لمینتی نو را نیز در این برنامه بگنجانیم تا علاوه بر رفع نیاز مشتریان قیمت ها نیز کاهش پیدا کند و از سویی اگر از این کارتن ها برای مصارفی مثل انبارداری مورد نیاز باشد کارتن های لمینتی بسیار مناسبتر از انواع دیگر آن است.

انشاالله از تاریخ 20 بهمن ماه 1397 کارتن ها به بخش انبار ارسال و مشتریان عزیز می توانند کارتن مورد نیاز خود را سفارش دهند.

بحث دیگری که مورد تایید قرار گرفت چاپ روی کارتن برای تعداد پایین بود، قرار بر این شد که برای تعداد صد عدد و بالاتر نیز برنامه چاپ تک رنگ روی کارتن را هم داشته باشیم.

البته این نوع چاپ را خارج از مجموعه و با چاپ سیلک انجام خواهیم داد ولی به دلیل این که مشتری درگیر این موارد نشود تمام هماهنگی های لازم از سوی شرکت ایران کارتن صورت میپذیرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کارتن در ابعاد مختلف میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.