تولید و فروش کارتن کشمش در مشهد

تولید و فروش کارتن های بسته بندی آماده سه لایه و پنج لایه

تولید و فروش کارتن کشمش در مشهد

خراسان به عنوان یکی از استان های کشور که تاکستان های زیادی دارد و باغداران و کشاورزان تمایل زیادی دارند که انگور را به کشمش تبدیل کرده و بفروشند این کار سود مالی بیشتری برای آنها به همراه دارد در همین راستا تولید و فروش کارتن کشمش در مشهد قوچان بجنورد کاشمر بردسکن و دیگر شهرهای استان رونق گرفته است

شهرهای مختلف استان مخصوصا شهرهایی مثل قوچان درگز اسفراین بجنورد شیروان کاشمر بردسکن و... دارای باغ های انگور فراوان هستند و چندین سال است برای جلوگیری از خرابی محصول و سود آوری بیشتر اقدام به تبدیل انگور به کشمش کرده اند که این کار باعث رونق خیلی بیشتر کسب و کار آنها شده است.

تولید و فروش کارتن بسته بندی کشمش در مشهدمبحث بسته بندی کشمش برای آنان بسیار مهم است زیرا این محصول قرار است در انواع فروشگاههای کوچک و بزرگ و حتی صادرات به کشورهای مختلف صورت بگیرد. شرکت کارتن سازی ایران پک با مرکزیت مشهد در استان آماده ارائه خدمات در زمینه تولید و فروش کارتن کشمش در مشهد می باشد.

کارتن کشمش را معمولا سه کیلویی سفارش میدهند و دلیل آن هم قدرت خرید مردم است که بیش از این هم قیمت آن بالا می رود و هم مدت زیادی موماند و این را خانواده ها زیاد نمیپسندند، از سوی دیگر کارتن های 5 و 10 کیلویی نیز سفارش میدهند که این نوع بسته بندی برای صادرات است و یا فروش فله ای برای یک سری فروشگاههای خاص که فروش فله ای دارند.

تولید کارتن کشمش به صورت لمینتی صورت میگیرد و معمولا برش های آن با قالب است، دلیل اصلی این کار کیفیت بالاتر و زیبایی بسته بندی است

جهت خرید و فروش کارتن بسته بندی کشمش در مشهد با شماره های زیر در ارتباط باشید 

همراه: 09158087919
تلگرام: 09150279793

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.